”אני ממליץ בחום על רומי כמורה פרטי. רומי מקצועית, סבלנית, ובעלת יכולת להסביר חומר בצורה ברורה ומובנת. היא מתייחסת לתלמיד ברצינות ומקדישה זמן ואנרגיה כדי לוודא הבנה של חומר.
מאז שהתחלתי ללמוד עם רומי, ראיתי שיפור משמעותי בהישגים שלי. מומלץ בחום לכל מי שמחפש מורה פרטית איכותית ואמינה.“
”סייע לשתי בנותי כעולות חדשות במקצועות המתמטיקה והפיזיקה ברמת 5 יח״ל וכן בעברית, הנגיש עבורן את החומר באופן מיטבי שעורר סקרנות וענין והוביל להצלחה. יובל מורה תובעני, דקדקן, מסור וקשוב, אחראי, סבלני ואמפתי, ובעל כישורי הוראה יוצאי דופן ושנות ניסיון. שיטת ההוראה מותאמת לכל תלמיד, לצורכיו ולקשייו. יובל הצליח היכן שמורים אחרים כשלו בכך שמצא שפה משותפת עם הבנות והפך את השיעורים למלאי הנאה ואתגר. אני ממליץ בחום על יובל כמורה ומודה לו על העזרה המצוינת בלימוד בנותי שהובילה להצלחתן.“
” יוצאת דופן, סבלנית מקצועית ותמיד זמינה לשאלה. היא הבינה שהפער של הבן שלי בלימודים נובע מחוסר ביטחון, חיזקה אותו בצורה פשוט מקצועית והיום הוא פשוט פורח. בקיצור מומלץ למי שעוד מתלבט..“
"המורה, את יודעת כמה שירה הוציאה במבחן באנגלית? 100! טוב, אבל זה כי היא חכמה". לא פעם, ולא אלף, נתקלתי במשפטים כאלו במהלך 15 שנות ניסיוני כמורה ובכל שכבות הגיל, בכל המקצועות אותם אני מלמדת.
אז מה עומד מאחורי המשפט הזה? בעיקר עומדת לה התפיסה הרווחת בה אני נתקלת במשך השנים תוך היכרות מגוונת עם תלמידים, שהמובילים בכיתה הם החכמים.
אז זהו, שלא.
במידה ורמת העברית של התלמיד שואפת לאפס, אין טעם להתחיל ללמד אותו קריאה וכתיבה . הוא לא יבין מה אתם רוצים ממנו. על התלמיד לצבור "קילומטראז'" של אוצר מילים מסוים לפני שנתחיל ללמדו אותיות וסימני ניקוד והדרך הכי טובה ללמד עברית מאפס היא באמצעות סטוריטלינג. יש גם כאלה שיחלקו עליי...
על פי המדע, שפה היא יכולת קוגניטיבית שאנו רוכשים בקלות יחסית כאשר אנו בגיל צעיר: ילדים קטנים לומדים את השפה (או השפות) של ההורים שלהם כמעט ללא קושי! לא סתם השפה בה אנו מדברים באופן טבעי מילדות נקראת "שפת אם".
המלצות אחרונות בנושא לימוד עברית לעולים