”מיכל לימדה את בני בחופש הגדול לקראת תחילת כיתה ז'. היא חיזקה אותי ברמה ניכרת בלשון ובשפה העברית והקנתה לו כלים לכתיבה של חיבור. בנוסף, התחילה השנה לחזק אותו בשפה האנגלית והשיפור שלו בלימודים ניכר! מיכל היא מורה נהדרת, בעלת סבלנות, גמישות ואכפתיות. ממליצה עליה בחום לכל מי שרוצה לקדם את עצמו בלימודים ולהצליח תוך כדי קבלת יחס אישי, חם ואדיב! תודה רבה לך מיכל האלופה:)“
הבעיות שאני נתקלת בהן בלמידה מרחוק, דומות לבעיות שאתם נתקלים בהן בשל סיבות שונות, החל מרמת המיומנות שנדרשת וכלה בקשת הרמות של התלמידים הלומדים בכתה הטרוגנית, ניתן ללמוד למידת עמיתים בתקופה זו...
יש בית ספר הבוקר? אין. יש? אוקיי... 8 שעות בזום... ואוו.
איך אני קולט את כל החומר הזה?! היסטוריה, ספרות, אנגלית...מה עוד?!
אחרי 3 שעות המוח שלי מתייבש. אחרי 4 שעות הוא יוצא להפסקה... וחוזר בשעה השישית...
איך אני שורד את הקורונה? עושה בגרות? ונשאר חי בסוף התהליך ועוד עם ציון יפה... איך באמת?
מכירים את זה שאתם יושבים מול רשימת מילים ותרגומים אימתנית ולא יודעים איך לעזאזל אתם הולכים ללמוד את כל זה?! כדי לזכור מילים יש צורך לעבד אותן בראש באיזו צורה, לשחק איתן, לעבור איתן תהליך, או בקיצור: לחוות איתן חוויה!
במאמר הקרוב אסקור 13 שיטות יעילות שצורבות את המילים במוח שלנו והופכות את למידת המילים לחלק הכיפי של לימוד השפה. מספר 3 תפיל אתכם מצחוק ;)
המלצות אחרונות בנושא לימוד עברית - חטיבת ביניים