נטע מלמדת את 3 ילדיי מזה שנה.
נטע מתאימה עצמה לגילאים השונים שלהם, ומעבר לכך, מתאימה את צורת הלימוד שלה לשלושתם. עשתה שינוי דרמטי אצל הבכורה, עולה לכיתה ז.
האמצעית מתה על השיעורים איתה וביקשה לשריין אותה עד כיתה ח...( עולה לכיתה ג כיום)
הבעיות שאני נתקלת בהן בלמידה מרחוק, דומות לבעיות שאתם נתקלים בהן בשל סיבות שונות, החל מרמת המיומנות שנדרשת וכלה בקשת הרמות של התלמידים הלומדים בכתה הטרוגנית, ניתן ללמוד למידת עמיתים בתקופה זו...
ילדים צעירים ניחנים ביכולת לרכוש שפה באופן טבעי מסביבתם בעזרת חיקוי, קשב וחוויה. כאשר מגיעים לשלב בו מצפים מהם לשבת בכיתה וללמוד לקרוא ולכתוב בעברית, ויתירה מכך, לשנן את חוקי הדקדוק בכיתות הגבוהות יותר, לא כל תלמיד מצליח לעשות זאת בקלות. עבור תלמידים המתקשים לעקוב אחר חומר הלימוד בכיתה, קיימות מספר אפשרויות שיעזרו להם להפנים את החומר בהנאה וביעילות.
תלמידי כיתה ב' או ג' עוברים תהליך מיון מיוחד, העוזר באיתור ילדים מחוננים. תהליך זה, שנערך אחת לשנה ובכל שנה, כולל שתי בחינות הבוחנות את אוצר המילים של התלמיד, בין היתר. הבחינה הראשונה נערכת לאחר חג הסוכות, ומי שעברו אותה בהצלחה ממשיכים אל הבחינה הבאה, הנערכת באמצע השנה.
המלצות אחרונות בנושא לימוד שיעורי בית - עברית
מאוד קשובה, יודעת להעביר את החומר בצורה טובה ומעניינת! בזכותה הצלחתי לקבל ציון גבוה בעברית!! ממליץ עליה
אורן מורה נהדר - קשוב ושם לב לפרטים
נטע מלמדת את 3 ילדיי מזה שנה. נטע מתאימה עצמה לגילאים השונים שלהם, ומעבר לכך, מתאימה את צורת הלימוד שלה לשלושתם. עשתה שינוי דרמטי אצל הבכורה, עולה לכיתה ז. האמצעית מתה על השיעורים איתה וביקשה לשריין אותה עד כיתה ח...( עולה לכיתה ג כיום)