לשיפור ההשגים ולהקנית יסודות והבנה מעמיקה, בעל נסיון עשיר ומרובה שנים בהוראת יחידים וקבוצות בכל הרמות והגילים, לרבות לקויי למידה. בעברי ובהכשרתי האקדמית, דוקטורנט מצטיין באוניברסיטת תל אביב, בוגר תארים בפיזיקה ובהנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב, סטודנט הסורבון (פריז), רכז לימודי צרפתית בחטיבה מובילה בארץ, ומורה ל-5 יח"ל מתמטיקה בתיכון אקסטרני. מומחיותי בפרט בהוראת מתמטיקה, פיזיקה, צרפתית, אנגלית, לשון ועברית לעולים, ובהוראה מתקנת. גמישות בשעות, במקום הלימוד ובשפה בה מועבר השיעור (אנגלית/צרפתית/עברית). חשוב לי להתאים את שיטת הלימוד ללומד ולצורכיו להשגת תוצאות אופטימליות.
בננו הלומד בכיתה ט׳ גילה ענין וסקרנות רבים ברכישת השפה הצרפתית, אליה נחשף רבות מחברים, מהטלויזיה והקולנוע וכן מלודית ופונטית מאוד קסמה לו. התרבות הצרפתית כשלעצמה מאוד דיברה אל ליבו ועוררה בו תרבותית ומנטאלית כמיהה עזה להחשף לשפה ולרזיה, לשלוט לעומק בדקויותיה התחביריות וכמובן להיות מסוגל לנהל שיח שוטף וקוהרנטי עם מכרים מן הארץ ומחו״ל בשפה יפהפיה זו. אל יובל הגענו מהמלצה של הורה אחר את שתי בנותיו לימד יובל את השפה מן היסוד וללא רקע מקדים בהצלחה יתרה ואגב חדוות למידה יוצאת דופן. חווית הלימוד עם יובל עבור הבנות היתה מרעננת ונעימה במיוחד. לשיעורים עם יובל המתינו הבנות בכליון עיניים וחשו התקדמותן ויכולתן לקיים שיח בשפה החדשה ולהבין לעומק טקסטים ודיאלוגים מורכבים. יובל אינו מורה טיפוסי. תחילה בהכשרתו למד בפריז בסורבון במסגרת לימודיו האקדמיים ובארץ עבד כרכז לימודי הצרפתית בחטיבה מובילה בהרצליה. את השפה הצרפתית יובל כמובן יודע על בוריה, אולם מלבד ידע שוטף לעילא בשפה עצמה, ניחן יובל בכשרון, ברגישות ובתובנות חריגים לחיוב בהנגשת החומר לתלמיד, בהקניית בטחון ללומד בראשית דרכו, להתמודדות ראשונית עם שפה חדשה ומאתגרת, להתגברות על מכשולים ואתגרים. בתום חודשים מספר של לימוד אינטנסיבי בביתנו (יובל הגיע אלינו, אנו מתגוררים בכפר סבא), כבירה וניכרת היתה ללא עוררין הצלחתו של יובל, בהביאו את אבינועם בננו לרמת שיח קולח בשפה הצרפתית, להבנה מלאה של דיאלוגים וקטעי שמע, לבטחון מלא בשימוש יזום ועצמאי בשפה לצורכיו האישיים וכאוות נפשו, ליכולת התבטאות וכתיבה כמעט ללא דופי ורבב בשפה זו, לקריאה שוטפת של ספרות צרפתית והבנתה לעומק כמעט ללא העזר במילון. יובל בשיעוריו חשף את אבינועם לכלל חלקי ונדבכי השפה, תרגל עימו בסבלנות מופתית את היסודות השונים, היה קשוב ואמפתי ביותר לשאלותיו ולתהיותיו של אבינועם, ונטע בו בטחון לעשות שימוש מלא בשפה על כלל פניה והבטיה. מלבד היותו נאור במיוחד, יובל נעים לבריות, עדין, ישר, הגון, דייקן, תובעני מעצמו ומתלמידיו, רציני, נמרץ וחרוץ, קשוב ורגיש, וכאמור בעל כשרון הוראה מן המעלה הראשונה. אבינועם המתין בשקיקה לשיעוריו של יובל וחש התקדמות והבנה למן השיעורים הראשונים, שהסבו לו הנאה צרופה וענין מרובה. מפעל זה אליו התגייס יובל - הבאת אבינועם לשליטה מלאה בשפה הצרפתית על גוניה ופניה - בוצע בהצלחה יתרה ואנו ובפרט אבינועם מוקירי תודה על עזרתו של יובל ועל כך שזכינו להכיר וללמוד אצל מורה מעולה וברוך כשרונות זה. שכן ירבו! תודה חמה לך יובל מכלל בני משפחתנו.
הבת שלנו בת העשרים נטשה את לימודי התיכון בשלב ובגיל מוקדמים (עוד בכיתה ח׳). הציפו אותה תחושות של אי יכולת להתאים עצמה למערכת, להתמודד עם החומר הנלמד, לשבת בכיתה כשאר התלמידים ולהתרכז בהוראת המורה, בביצוע המטלות השונות, בהליכה בתלם כיתר בני גילה ובהתאמתה למסגרת המקבעת והמקובעת שהיוותה עבורה המערכת הבית ספרית. לפני כחודשיים ניסתה להתקבל למכללת ״רופין״ אולם נאמרה כי עליה כשלב מקדים להשלים את מקצועות הליבה אותם לא למדה ולהיות זכאית תחילה לתעודת בגרות, קודם שתרשם וקודם שתאלץ קרוב לודאי לקחת חלק במכינה במסגרת המכללה שתפקידה להקנות בידיה את הכלים הנחוצים לצליחת התואר אליו רצתה להרשם. בין המקצועות אותם נדרשה להשלים ובהם במיוחד התקשתה היו היסטוריה, אזרחות ולשון. התחלנו בחיפושינו אחר מספר מורים אשר יוכלו לסייע לה במלאכה תובענית זו ולהכינה לבחינות הבגרות במקצועות ליבה אלה באופן מיטבי. פנו אלינו מורים רבים ושונים, חלקם בעלי ניסיון, ידע והמלצות מרשימים בהחלט, אך החלטנו להיענות דוקא לפנייתו של המורה יובל. יובל היחיד בקרב המורים הרבים שהוכיח כישוריו, יכולתו ונכונותו ללמד את הילדה את כלל המקצועות ולחסוך למעשה ממנה עבודה מקוטעת ומסורבלת יותר מול מספר גורמים ותחת פיקוחם של מספר מורים נבדלים. ליובל השכלה רחבה במיוחד בתחומי מדעי הרוח והבלשנות, בין היתר, בהם עשה דוקטורט, וניסיון הוראה עשיר של מקצועות אלה בן למעלה מעשרים וחמש שנים. יובל בקיא להפליא בתוכניות הלימודים של משרד החינוך ובדרישות השונות, במיקודים ובתכנים, וחרף אתגרים שנקרו בדרכה והקשיים האדירים עמם נאלצה להתמודד הילדה עם החומרים השונים, עם הבנת והפנמת הנושאים, עם כללי ניסוח תשובה כנדרש ועוד, תוך פרק זמן של כחודשיים בלבד, שלב אחר שלב, ממש מן המסד עד הטפחות, בסבלנות אין קץ, בחריצות יתרה, בהשקעה בלתי נדלית, בתמיכה ובסיוע בכל מה שרק נדרש ואגב תרגול אינטנסיבי ולימוד מעמיק, יסודי ומוכשר במיוחד, הוביל יובל את הבת לשליטה בנושאים הנלמדים ולהבנתם (לא רק שינונם המכאני), להקניית כלים ואסטרטגיות למידה, קריאת טקסט וניסוח תשובה אשר כה קריטיים להצלחתה בבחינה ולהתמודדות בזמן אמת עם שאלות הבגרות, לענין ואף להנאה ולסקרנות מחלק נרחב מן החומר הנלמד, לבטחון עצמי, לאמונה ולמוטיבציה ביכולתה לצלוח משימה זו ולהתקבל למסלול הלימודים הנחשק. שלושה מקצועות שונים כיסה יובל במלואם, וממש ללא כל רקע מקדים, עם הילדה, במומחיות ובמקצועיות יחודיות ונדירות, שאפשרו לגשת לבחינות עם ידע נרחב ובטחון והתוצאות מדברות בעד עצמן. בבחינת הבגרות בלשון קיבלה הבת את הציון 93, בבחינת הבגרות בהיסטוריה את הציון 90, ובבחינת הבגרות באזרחות את הציון 88. הבת היתה עם הראש בעננים ועם דמעות התרגשות בעיניה התקשרה אלי ואל יובל לבשר על הצלחתה הנהדרת מעבר למצופה בגאווה עצומה. כמורה וכאדם בראש ובראשונה ביצע יובל את הלא יאמן, לקח חומר גלם בלתי מעובד ונטול מוטיבציה ובטחון עצמיים, והפיח בו תקוה, אמונה, סקרנות, ידע, נחישות, משמעת ובעיקר הנאה גדולה מהדרך למטרה. אני מעונין להמליץ ללא צל ספק והיסוס על יובל כמורה, בעל כשרון הוראה חריג, נסיון ויכולות יוצאות דופן בהוראת מספר רב של מקצועות ונושאים, שלהערכתי מתי מעט ביכולתם לקחת על עצמם משימה שקולה ולהניב תוצאות דומות. לכל תלמיד במצב דומה ו/או המתקשה בלימודיו בתחומים אלה - יובל הוא ללא ספק הכתובת והמורה לפנות אליו להשלמת פערים וללימוד מעמיק, איכותי ומקצועי ללא אח ורע.
אנו משפחת עולים חדשים, עלינו מברית המועצות לשעבר ואת השפה העברית רכשנו בארץ כשהגענו ונקלטנו בראשית ההתאקלמות במדינה החדשה. הבן הצעיר שלנו, אילאי, בן 11, אמנם נולד בארץ, אבל נמצא על הרצף האוטיסטי, ברמת תפקוד גבוהה, ועם קשיים די אקוטיים בכל הנוגע לעברית ולאנגלית. אילאי מצטיין במקצועות הריאליים אבל מצבו בכל הקשור לשפה מעכב אותו וגורר בעיות קשות שמשפיעות על כל לימודיו. הכתיבה של אילאי מרושלת ומבולגנת, קריאתו אינה שוטפת, אוצר המילים ברשותו יחסית דל ומצומצם, ויכולותיו להתמודד עם הבנת טקסט ומענה על שאלות מוגבלות מאוד. המצב היה דומה במידה ניכרת בשתי השפות. פנינו למספר מורים שהחלו לעבוד עם אילאי, אבל לצערנו שיתוף הפעולה של אילאי, הכימיה בינו לבין מורים אלה, קשיי ההתמודדות שלהם עם מצבו המנטאלי/קוגניטיבי, לא הביאו לתוצאות מספקות ולהתקדמות והשתפרות משמעותיות במיומנויות השונות שציינתי בהן אילאי כה מתקשה. החלטנו לפנות למורה מוסמך, מקצועי וותיק מאוד, בעל ניסיון רב בהוראת מקצועות אלה ספציפית בצורה איכותית ומקצועית, מורה שלימד בעברו גם בבתי ספר ושמנסיונו עבד ועובד ומכיר היטב ומקרוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובפרט תלמידים הנמצאים על הרצף. למזלנו הרב מצאנו את הפרופיל של יובל באתר וישר יצרנו איתו קשר. אנו גרים בפתח תקוה ויובל הסכים בשמחה לעזור לאילאי ולהגיע עד פתח תקוה. השיעורים לכן התקיימו אצלנו, בסביבתו הטבעית של אילאי, בה חש נוח ומוגן, והצריכו המון סבלנות, הומור, מתודיקה, התמדה, רגישות ואמפתיה, אבל גם אסרטיביות והתעקשות, אוטוריטטיביות היכן שנחוץ, מצדו של יובל. יובל מורה מיומן בעל ותק וניסיון הוראה של למעלה מעשרים וחמש שנים, שלימד עשרות תלמידים במצבו של אילאי וגם תלמידים הנמצאים במצוקות קשות הרבה יותר ומתמודדים עם אתגרים הרבה יותר סבוכים. אילאי שיתף פעולה עם יובל, נפתח אליו, וביצע על אף קושי רב את המטלות השונות ועקב אחר ההנחיות וההוראות השונות של יובל. תוך מספר שבועות כתיבתו של אילאי הפכה להיות יותר מסודרת וברורה, גם ויזואלית וגם תחבירית, קריאתו הפכה להיות שוטפת יותר ומהירה יותר, אוצר המילים שלו תפח והפך לעשיר הרבה יותר, וסוף סוף לאחר המון שנים של תסכול וחוסר עניין הצליח להבין את הטקסט שהוא קורא ולגלות עניין וסקרנות אמיתית בנושא הנלמד. אנחנו מאוד מרוצים מההתקדמות של אילאי וכל שיעור עם יובל עוזר לאילאי מעט להתקדם ולהשתפר ולרכוש כלים להכרת השפות ולשימוש נינוח יותר ואיכותי יותר בהן. ממש מזל שמצאנו את יובל ושהצליח לעזור בצורה כל כך משמעותית תוך זמן קצר יחסית לאילאי, אילאי מאוד מרוצה מההתקדמות שלו ומן השיפור בציונים, המורים משבחים את עבודתו ואנו גאים בו מאוד ומאוד מאוד מודים ליובל, שכמובן ממשיך כל שבוע להגיע אל ביתנו ולעבוד עם אילאי.
יותם ילד פיקח ונבון בעל יכולות מעל הממוצע והמצטיין בלימודיו, אלא שמראשית ימי הזום בתקופת הקורונה ועם פרוץ המלחמה בארצנו בשנה החולפת, התקשה יותם במיוחד בשני מקצועות בהם חש חוסר הבנה ובהם דשדש סביב 75-80. הקשיים והאתגר נשאו עימם תסכול רב וחוסר בטחון והשפיעו לשלילה על אפיקים נוספים בחייו האישיים. שני מקצועות אלה המדוברים הם מתמטיקה ואנגלית, שניהם ברמת 5 יחידות לימוד. אל יובל הגענו דרך אתר זה לאחר קריאת ההמלצות החמות והמשבחות בהן הורעף והחלטנו לפנות אליו ולנסות לגייס את עזרתו בהתחשב בהשכלתו הנרחבת ובניסונו העשיר מאוד בהוראה. התכתבות קצרה עם יובל בנושא הביאה לתאום שיעור ניסיון, במסגרתו הגיע יובל לביתנו בהרצליה, ושלאור הצלחתו ושביעות רצונו המלאה של יותם גררה שרשרת של שיעורים נוספים ורבים להסרת החלודה, הבהרת הנושאים לאשורם, תרגול אינטנסיבי והשבת הבטחון ליותם ביכולת התמודדותו עם מקצועות אלה בהצלחה יתרה כבעבר. לימודו של יובל סיסטמטי, יסודי, איכותי, רווי הנאה וענין, נוגע בעיקר ובמקצועיות מקנה כלים להתמודדות עצמית עם בעיות ואתגרים בהם נתקל וריתם מתעמת התלמיד בלמידתו ובעבודתו השוטפת כהכנה לבחינות במקצועות. מדבריו של יותם ומהתרשמותי האישית, יובל מורה אחראי, קשוב, סבלני, רגיש, חרוץ מאוד ובעל יכולת הסברה יחודית, רהוטה ומקצועית מאוד. יותם גילה עניין רב בשיעורים עם יובל ובהסברים שניתנו על ידו ונהנה מאוד מן הלמידה, הדרך וכמובן התוצאות. בבחינה הראשונה בשני מקצועות אלה לאחר ראשית העבודה עם יובל ציוניו של יותם עלו במגמתיות והוסיפו להשתפר ולעלות בבחינות הבאות. הפירות שקטף יותם מעבודתו המשותפת עם יובל לא יסולאו בפז ומהווים נכסי צאן ברזל להמשך דרכו במקצועות אלה בפרט ולהתמודדותו עם קשיים ואתגרים במישורים אחרים כתלמיד וכאדם בכלל. הלימוד עם יובל, מלבד היותו מאוד מושקע, מקצועי, איכותי ומקיף, הינו גם מחנך ומסייע להתמודדות עם קשיים פסיכולוגיים ופלונטרים רגשיים בהם לרוב בגילי ההתבגרות מוצפים תלמידים רבים ונותרים מתוסכלים ללא מענה מספק. יותם ואנוכי מעוניינים גם יחד להמליץ על יובל כמורה, שאלמלא התמדתו, השקעתו וכישוריו יוצאי הדופן כאדם וכמורה, לא היה ככל הנראה יותם מגיע למצבו הנוכחי בלימודים ובאופן כללי. חדוות הלמידה והאושר שבו לקנן בקרבו ואני אישית אסירת תודה.
קשה לתאר בקצרה מורה אשר אכפת לו מהצלחת התלמיד כפי שליובל אכפת מזו של תלמידיו. יובל מורה דייקן אשר מקרין בטחון ושתוצאות העבודה חשובים לו אף יותר מלתלמיד עצמו. תודה על התמיכה, הייעוץ וההקשבה, המשך להיות מורה כפי שהנך ודע כי בזכותך קיבלתי בעבודה מסכמת 97!! אני לא יכול להעניק לך את 50 הכוכבים אשר בדגל ארצות הברית אז בהבעת תודה ענקית והערכה מעניק לך 5 כוכבי זהב. (ומי שעוד מתלבט אם להיעזר ביובל מפסיד!! - לא לחשוב פעמיים. נוסף על עזרתו והשקעתו בהכנת העבודה המסכמת הנ״ל שציינתי, יובל לימד אותי ביסודיות ובמקצועיות ראויות לשבח ומן היסוד את כל החומר לבגרות בספרות, עבר איתי על סיפורת, שירה ומחזות, העניק לי סיכומים מקיפים לכלל הנושאים, תירגל איתי שאלות מבגרויות עבר, נתן בידי טקטיקות מענה על שאלות וכלי התמודדות איתן, נסך בי בטחון ואמונה בהצלחתי, ובזכות שיעוריו המקסימים, מרתקים, איכותיים ויעילים הוצאתי בבגרות ציון 95 ויצאתי מסופק מאוד ובעל הערכה רבה לחלק ניכר מן היצירות אותן למדנו.
אל יובל הגעתי דרך חברה לאחר שקיבלתי את המלצתה החמה על שרותיו כמורה ושמעתי על העזרה המסורה והמעולה שהגיש לביתה הלומדת בכיתה יא׳. יצרתי קשר עם יובל והוא גילה אדיבות ומקצועיות והתגייס מיידית למשימה, לסייע לבני הצעיר הלומד גם הוא בכיתה יא׳ בלימודי הלשון כהכנה לבגרות, וכן ללמד את בני הבכור למכינה בפיזיקה ובמתמטיקה לקראת לימודיו מדעי המחשב בטכניון. יובל הוכיח את יחודו וכישוריו המובהקים כמורה יוצא דופן ונדיר, ניחן בגישתו הסבלנית והרגישה, קשובה, אכפתית ואמפתית, בקיאותן בתכנים הנלמדים מופתית והודות למסירותו הבלתי נלאית ולהתמדתו והשקעתו שני בני צלחו את המקצועות אותם לימד יובל בהצלחה מרובה והיו שבעי רצון עד מאוד מן השיעורים. יובל הקנה ביד שניהם למעשה כלים להתמודד עם תכנים מורכבים, לפתח יכולת למידה וחשיבה עצמאיות, בסיס להבנה מעמיקה ויסודית של החומר וסקרנות ועניין רב באשר לנושאים עצמם. יובל, הנך מורה נפלא ונהדר ואני ממליצה בחום רב על שרותיך כמורה לכל תלמיד או תלמידה המתקשים בחומר הנלמד ו/או מעוניינים להעשיר את ידיעותיהם בנידון ולשפר משמעותית את השגיהם.
מורה כל כך נדיר ויחודי בעל סבלנות יוצאת דופן וכושר הסברה ושליטה מעמיקה בחומר ברמות. יובל לימד את שתי בנותי צרפתית מרמת 0 לרמה של שיחה יומיומית כמעט שוטפת, התמודדות עם סיטואציות ארעיות, יכולת תקשורת ברחוב ובמקומות ציבוריים. יובל ליווה אותן צעד אחר צעד בלימוד ותוך כדי שילוב מקיף בלמידה השוטפת של קטעי שמע, טקסטים, דיאלוגים, שיחה, תוך זמן קצר יחסית שתי הבנות (בנות 10 ו-16) קלטו את השפה והשתלטו על הדקויות בדקדוק ובמבטא. צרפתית אינה שפה קלה אולם כאמור ליובל יכולת יוצאת דופן להנגיש את החומר לתלמידים, להפעילם במהלך השיעור, לתרגל את החומר באופן יסודי ומקיף ולוודא כי נטמע כהלכה. הינו מאוד מרוצים מן השיעורים עם יובל, שהגיע עד לביתנו בהרצליה פעמיים בשבוע והוכיח עצמו כמורה מעולה, אדיב, רגיש, קשוב ומקצועי. יובל גר ולמד בעברו בסורבון פריז שם החל את לימודיו האקדמאיים ועובד מאז וגם כיום באופן תדיר וקבוע עם עולים חדשים מצרפת המבקשים ללמוד עברית ועם ישראלים המבקשים לבסס ידיעותיהם בשפה ולהתגבר על קשייה, להיות מסוגלים לתקשר בה באורח כמעט שוטף וכיוב׳. משפחתנו ממליצה בחום על שרותיו של יובל כמורה, שעשה עבודה מצוינת בלימוד שתי בנותינו.
בני רוי התקשה מאוד בשלושת מקצועות הליבה - לשון, מתמטיקה ופיזיקה ברמת 5 יח״ל. יובל להבדיל ממורים קודמים היה מאוד סובלני, קשוב, מסור ורגיש. ישב עם רוי, הסביר לו את החומר לפרטי פרטים עד שהבין והפיח בו את חדוות הלמידה. רוי צלח את הבחינות בשלושת המקצועות וידו נטויה, והכל בזכות התמדה והשקעה שלו ושל יובל. ללא יד מכוונת של יובל הדבר לא היה אפשרי. ליובל השכלה רחבה מאוד ומגוונת ושפע אדיר של שנות ניסיון. רקע נרחב ומקיף בשפות ובלשון, הכנה לבגרות, וכן השכלה מעמיקה במתמטיקה ובפיזיקה - נוסף על היות יובל מורה מוסמך ללשון הוא גם פיזיקאי ומתמטיקאי בעל ניסיון של שנים בהוראת החומר בתיכונים בארץ ומחוצה לה ובאורח פרטי. יובל הגיע לביתנו והתגייס ברצינות רבה, בהתמדה ובמסירות למשימה ולא ויתר עד שכל התכנים ישבו אצל רוי כהלכה והוא היה מסוגל לפתור שאלות בכוחות עצמו. אנו אסירי תודה ליובל על ההשקעה הרבה והמאמצים וממליצים בחום רב על שרותיו לכל תלמיד ולכל הורה המעונין לשפר את הישגי ילדיו. שכן ירבו כמותו, אמן!
יובל מורה מסור, סבלני, מתמיד, משקיען אמיתי, קשוב ורגיש, עם לב זהב ובעל יכולת מופלאה ונדירה להעביר את החומר בפשטות וביעילות. בעיקר בזכותו הבן שלי עבר מ-60 ב-3 יחידות ל-95 ב-4 יחידות מתמטיקה. יובל הגיע אלינו הביתה והקדיש את עצמו לקידום הבן שלי ולסייע לו להפנים את החומר ולצלוח את השאלות. ממש לקח אותו על עצמו כפרויקט, טיפח אותו ורומם אותו והביא אותו לתלפיות ולאמונה עצמית, מוטיבציה. היכן שכל כך הרבה מורים לפניו כשלו - יובל הצליח, ובענק! אני אסיר תודה לך יובל וממליץ עליך בחום רב לכל תלמיד ולכל הורה שמעונין לקדם את ילדיו ולהעניק להם את ההוראה הטובה והאיכותית ביותר.
בתי הצעירה (כיתה יא׳) חוותה קשיים ניכרים במתמטיקה ובפיזיקה ברמת חמש יחידות לימוד. הקשיים נערמו והלכו, תחילה בתקופת הזום ולאחר מכן עקב המצב הבטחוני וחוסר השקט ואי היציבות המלווים את חברתנו על כלל פניה ומישוריה. חרדתה ממקצועות אלה החריפה ונעדר כל גורם מקצועי בבית ספרה שהיה ביכולתו לסייע ולמתן את מידת תסכולה. פנינו למספר גורמים מקצועיים שונים, שהתמחותם בחלקם בהוראה מתקנת ובאסטרטגיות למידה, אולם לדאבוני לא צלחו הללו בצמצום הפערים ובהקניית כלים תועלתיים שיאפשרו לבתי לחוש שביכולתה להתמודד עם מכשולים אלה ולצלוח המשוכות הנדרשות. הבחינות כמובן הדפקו בפתח והחרדה שמא תורד לרמת ארבע יחידות לימוד, או אף נמוך מכך, הוסיפה לבעתה, לתסכול ולתחושת חוסר האונים. למזלנו הרב הגענו ליובל, שבמסירות, בסבלנות ובכשרון ברוך נרתם למשימה, ישב עם בתי שעות וימים והסביר לה לעומק ובאופן רהוט וקולח, בגובה העיניים את הנושאים המגוונים. בעזרתו של יובל בתי אט אט החלה להפנים את התכנים והסוגיות ואף להפגין בהם בקיאות וסקרנות. יובל הצליח בזמן קצוב יחסית להקנות בידה את הכלים הכה הכרחיים וחיוניים לפתרון בעיות ולהתמודדות עם האתגרים והמכשלות. הודות לעזרתו וללימודו המיומן של יובל בתי נותרה ברמת חמש יחידות ועתה מבינה את החומר ובקיאותה בו מעמיקה, זוכה לציונים ולהערות שבח ממוריה על התקדמותה ובטחונה העצמי גאה למרומים. יובל מורה בחסד, קשוב, מסור, סבלני, רגיש, אמפתי ומאוד מחוייב להצלחת תלמידיו. שכן ירבו דוגמתו!
חוות דעת