תגובות אחרונות בנושא לימוד אנגלית באינטרנט

בדף זה מוצגות תגובות והמלצות תלמידים על שיעורי אנגלית דרך המחשב.
תוכלו להעזר בתגובות אלו כדי למצוא מורה מתאים עבורכם ללימוד אנגלית אונליין.

10
יהודית
21/06/26

תמר בחורה חכמה עם גישה מצוינת לילדים ובני נוער. מלמדת באופן חוויתי ומקצועי םעם הרבה סבלנות!

10
פרופיל
13/06/26

יובל עזרה לי רבות בלימודי המתמטיקה והאנגלית ועל כך אודה לה המון! מקצועית, מסורה וקפדנית. שחקנית נשמה

10
ניר
02/06/26

מורה סבלנית יוצרת עניין

10
דודו
27/05/26

מורה פשוט מצויינת וכל מה שאוסיף רק יהרוס

10
תמר
19/05/26

ממליצה בחום ענק! הגעתי אליו עם פערים משמעותיים וחוסר ביטחון בחומר, ובתוך שבוע אחד בלבד (!) הוא פשוט סגר לי את כל הפערים. ממצב של בקושי לעבור, עברתי לקבל ציונים גבוהים שלא האמנתי שאגיע אליהם. מעבר לזה שהוא מורה מדהים ומקצוען ברמות, היחס שלו אישי, אכפתי ומכל הלב. הלמידה איתו פשוט מהנה. אל תחשבו פעמיים!

10
דודו
14/05/26

שיעורים כיפיים ומהנים ממליץ על שירלי כמורה לאנגלית

10
שון
12/05/26

קשובה ואכפתית מאוד, יודעת לדבר בשפה שלי וממש משקיעה להכין שיעור שמדבר אליי. ממלחיץ בחום!

10
חזי
11/05/26

דניאל לימד את בני בן ה-13, בסבלנות ובצורה נעימה ומקצועית. מומלץ בחום רב :)

10
חגי
03/05/26

מורה מצויןן עזר לי בשיפור בגרויות לקבלה לתואר בגיאוגרפיה, אנגלית ואזרחות 5 יחידות בכולם קיבלתי 95+ מעבר לשיעורים המעולים של שלו הוא גם מציע סימולציות למבחנים ותרגול שאלות שהפכו את הלמידה להרבה יותר פשוטה ממליץ מאוד לכולם על מורה כמו שלו

10
ליאת
01/05/26

ממליצה בחום על עוזי, מורה מדהים לאנגלית שמלמד את שלושת ילדיי (בני 10, 15 ו-17) כבר למעלה מארבע שנים. התוצאות מדברות בעד עצמן: לפני שהתחיל, ממוצע הציונים עמד על 60, ומאז שהגיע הם עומדים על 90+ באופן קבוע. מעבר לציונים, עוזי נותן לנו שקט נפשי שהילדים בידיים טובות. מקצוען אמיתי!

10
יפעת
12/04/26

מריה מלמדת את בתי בת ה11 במשך כמה חודשים וניכר שיפור משמעותי בהבנה ולמידת השפה האנגלית.מריה מורה רגישה, קשובה ויצירתית שמסייעת לה ללמוד בדרכים, שיהיו אפקטיבייות עבורה. מעבר להכל, היא מחזקת אותה ומעודדת אותה להאמין בעצמה וביכולותיה! ממליצה על מריה בחום רב.

10
תהל
06/04/26

משה מורה מעולה, בעל סבלנות רבה, הכלה ורגישות גם לילדים שהם קצת יותר מאתגרים ללימוד. הבן שלי עם קשב וריכוז והוא מאוד מכיל אותו ורגיש איתו, הבן שלי מאוד נהנה בשיעורים ומחכה לזמן איכות עם משה. ממליצה מכל הלב ?

10
שרה
12/03/26

הודיה מורה מדהימה ואלופה אמיתית! סבלנית, מקצועית ומסבירה בצורה ברורה ונעימה. ממליצה בחום

10
חני
11/03/26

ממליצה בחום על יונתן יעקובי, מורה מדהים לאנגלית! יונתן מלמד את שתי הבנות שלי (9 ו-16) בגישה יצירתית ומותאמת אישית. לקטנה הוא בנה את הבסיס ואוצר המילים דרך שירים, הומור וחוויה. אצל הגדולה, הוא הופך את הדקדוק ואוצר המילים למרתקים בעזרת מוזיקה ושיטות לימוד מענינות ומקוריות. יונתן יודע לאזן בצורה מושלמת בין אווירה נעימה לבין דרישה למחוייבות ורצינות. מורה שבאמת גורם לילדים לאהוב את השפה ולהצליח!

10
Shir
10/03/26

פשוט נפלאה מורה לתפארת לא יכולתי לבקש טובה יותר בשביל ילדיי

10
עדי
09/03/26

אני לומדת עם אלברט כבר מספר חודשים והוא מורה מצוין, סבלני, מצחיק ומאוד נחמד ושיפרתי את ההישגים שלי באנגלית בזכותו.

10
רועי
03/03/26

גזית מלמדת בצורה טובה מאוד, עם רגישות והתאמה לצרכים שלנו. ממליץ מאוד!

10
סלבה
15/02/26

מאוד נעים לעבוד עם ודים – יש הרבה חומרי לימוד מגוונים, בנושאים שונים ובפורמטים שונים (וידאו, טקסטים, הבנת הנשמע וכתיבה). קיימת גם בחירה רחבה של חומרים בתחום האנגלית העסקית, עם העמקה בתחומי מקצוע שונים. אם לאחר השיעור נשארות שאלות נוספות, או למשל כלל דקדוקי שדורש הבהרה – ודים תמיד חוזר עם משוב, ולא משאיר את התלמיד בלי מענה. הוא מורה תקשורתי ונעים, ואני מאוד מרוצה מהשיעורים שהתקיימו. אני מרגיש עניין גדול בלימוד האנגלית, והפחד מדיבור נעלם! ?

10
Tomer
01/02/26

אני רוצה להמליץ מכל הלב על אלמה. הגעתי אל אלמה מהמלצה שקיבלתי מתלמידה שלמדה איתי בכיתה. היו לי קשיים באנגלית ובמקצועות רבי המלל לבגרות וניסיתי לא מעט מורים ומורות פרטיים. משהו שם לא עבד ולא הצלחתי להניע את עצמי לקבוע שיעור נוסף. אחרי השיעור הראשון עם אלמה הבנתי שהפעם זה אחרת. החיוך, הקשיבות, העיניים הטובות והבקיאות לא רק בחומר עצמו אלא גם בשיטות ההוראה החזירו לי את השליטה בחומר, היכולת להתמודד עם משימות גם במצבי לחץ ויותר מכל את הדימוי העצמי. אלמה ידעה איך לגשר על הפערים ואיך לגשת לקשיים שלי.בזכותה המקצועיות, האמפתיה,הסבלנות האינסופית והיכולת שלה להפוך כל נושא מורכב לפשוט לא רק שהצלחתי במבחנים, אלא באמת הבנתי את החומר. אם אתם מחפשים מישהי שתיתן לכם את הכלים להצליח ותעשה את זה במקצועיות, מכל ה ❤️ והכי טוב שאפשר ממליץ בחום על אלמה ?. בהצלחה ??

10
Lior
23/01/26

שיעורים מצוינים עם פיונה. מאוד מקצועית. מעבר ללימוד החומר, היא לימדה אותי המון שיטות למידה שהובילו להצלחה. בנוסף, היא מאוד נעימה וסבלנית. מומלצת בחום!

10
Yulia
20/01/26

ארז הוא מורה מצוין לאנגלית, מקצועי ומסור מאוד. הוא יודע ליצור קשר אישי וחיובי עם הילד, דרך נושאים שמעניינים אותו ומעוררים בו סקרנות, וכך הופך את הלמידה למשמעותית ומהנה. ארז מעביר את החומר בסבלנות רבה, בהסברים ברורים ובאווירה נעימה ותומכת, שמאפשרת לילד להתקדם. הוא מתאים את שיטת הלימוד לצרכים, לקצב וליכולות של התלמיד, קשוב אליו ורואה אותו, מה שתורם להגברת המוטיבציה, לביטחון העצמי ולהתקדמות בלימוד האנגלית. מומלץ ביותר

10
חיים
19/01/26

גילעד הוא מורה מצויין, בעל תודעת שירות גבוהה. למדתי אצלו אנגלית ואני מרוצה מאוד. ממליץ בחום!!

10
Mariana
08/01/26

יעל מקסימה ומקצועית ? הילדים מאוד אוהבים אותה והשעורים מעשירים ובאוירה טובה ? ממליצה בחום ❣️❣️❣️

10
נוי
04/01/26

תותחחחח

10
noam
02/01/26

יהונתן מורה מצויין,יודע איך לעבוד עם התלמיד,יודע ללמד,ועזר לי לשפר את הציונים שלי.ממליץ בחום!

10
Yogev
17/12/25

בחור זהב, משקיע, יסודי וחשוב לו שאבין את הדברים. ממליץ בחום.

10
itay
03/12/25

הוא מורה מעולה סבלני קשוב ומעביר את החומר בצורה הטובה ביותר

10
Noam
02/12/25

מורה מדהימה ומקצועית! בזכותה האנגלית שלי השתפרה משמעותית. היא סבלנית, קשובה, מסבירה בצורה ברורה ויודעת לתת תחושת ביטחון. מעבר למקצועיות היא אישה מקסימה, תומכת ומעודדת. ממליץ בחום לכל מי שרוצה להתקדם באנגלית ולהרגיש שהוא בידיים טובות

10
מוטיע
11/11/25

ממליץ בחום על איה! מורה פרטית מדהימה לאנגלית – סבלנית, מקצועית וממש יודעת איך להסביר דברים בצורה פשוטה וברורה. זה ממש מורגש שהיא הצטיינה באנגלית בתיכון הידע והביטחון שלה בשפה מדבקים. בזכותה האנגלית שלי השתפרה משמעותית גם בדיבור וגם בכתיבה. כל שיעור איתה עובר בכיף, באווירה נינוחה אבל גם עם המון למידה אמיתית. פשוט תענוג ללמוד איתה! ???

10
שיבר
04/11/25

מורה מסורה ומשקיענית... מומלץ בחום