תנ"ך הוא סוג של מקצוע היסטורי, ולא לכולם זה פשוט, אז בחרו לעצמכם מורה פרטי לתנ"ך והיכנסו לעניינים..
מחפשים מורה פרטי לתנ"ך? אצלנו תמצאו מורים פרטיים לתנ"ך מכל רחבי הארץ. שיעורים פרטיים בתנ"ך מהמורים הפרטיים המומלצים ביותר. לכל מורה פרטי לתנ"ך יש פרופיל עם פרטים והמלצות אישיות.
מומלץ למקד את החיפוש של המורים לתנ"ך לפי עיר בארץ, רמה ועוד.
”שיעור ראשון עם 100% אחריות החזר כספי!
כיתות ו-יב.
באיזור המרכז השיעורים מתקיימים בזום. “
מלמד שיעורים פרטיים בתנ"ך - יסודי, חטיבת ביניים, תיכון
ערי
לימוד: אלעד, גבעת שמואל, גבעתיים, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא, להבים, מודיעין-מכבים-רעות, עומר, ראש העין, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, רעננה, תל מונד
”מדהימה!!! ממליצה בחום!! בזכות נועה הבן שלי שמאובחן עם לקויות למידה עבר את הבגרויות לשון, תנך, אזרחות והיסטוריה בציונים גבוהים!!! בהתחלה הוא אפילו לא ניגש למבחנים וכבר היתי מיואשת...כבר בשיחה הראשונה עם נועה הרגשתי בידיים טובות..היא היתה סבלנית אכפתית וקשובה אלינו ברמה שכבר לא האמנתי שקיימות מורות כאלו“
בר מצווה היא אירוע משמעותי ביותר בעם היהודי , אחת התחנות החשובות בחיי אדם מישראל, היא כניסתו לעול תורה ומצוות והיותו בן שווה-זכויות וחובות במשפחת בית ישראל. אירוע זה חל במלאת לנער שלוש עשרה שנים תמימות, ואז הופך הוא "בר מצווה". בת הופכת "בת מצווה" במלאת לה י"ב שנים תמימות.
אגב, נער, שחובת קיום מערכת המצוות חלה עליו, נקרא במקורות בר מצווה, כלומר: בן מצווה; והמקורות מכנים את מי שעוסק בעבירות – בעל עבירה. הסיבה לשמות אלה נעוצה בעובדה, שהקשר עם המצווה הוא קשר נצחי שאינו ניתן לניתוק, כפי שבן אינו מסוגל להינתק מאבהות לעולם; ואילו הקשר לעבירה הוא קשר ארעי, הניתן לקטיעה על ידי חזרה בתשובה של העבריין. לכן – בעל עבירה, כבעל היכול להינתק מאשתו…
ראשית, הייתי רוצה להתחיל בלשאול את עצמינו את השאלה הבאה: האם יתכן שאלוהי ישראל בימי קדם, אשר על-פי הדוגמה היהודית המודרנית הוא מופשט, נשגב וכל יכול, שפולחנו כיום רחוק ככל האפשר מניואנסים אנושיים, יכול היה להיות "נשוי"?
בקצרה: עדויות ארכיאולוגיות וחקר הטקסטים המקראיים תומכים, למעשה, במציאות לפיה תפיסת אלוקי ישראל בתקופת המלוכה (כאשר התקיימו ממלכות יהודה וישראל) שונה במידה ניכרת ואף מנוגדת (!), מהתפיסה היהודית המודרנית.
כשהתחלתי להתעניין במורשת באבותינו הגנטיים / תרבותיים - אלו המכונים תחילה עבריים, אז ישראלים ויהודאים (בני ממלכות ישראל ויהודה), אחר כך רק יהודאים לאחר חורבן ממלכת ישראל ב-722 ע"י סרגון מלך אשור, ולבסוף מתישהו לאחר חורבן בית המקדש השני בשנת 70 לספירה הנוצרית - יהודים, הופתעתי מהמציאות העולה ממחקר ארכיאולוגי וספרותי של הטקסטים המקראיים ומקבילים אליהם (למשל מגילות ים המלח) - שאף סותר את האופי התרבותי והאתני של עם זה מהנרטיב המחמיר, הכמעט-מיתי אודות עם ישראל, אליו אנו בארץ, וכנראה בעולם כולו מורגלים.
משמעותה של השפה ע"פ היהדות היא גדולה ועמוקה, החל מלשון הקודש וכלה בשבעים לשון המיוחדות לשבעים האומות התנ"כיות, מהי השפה? מה נותן למילים משמעות של שפה? האם סלנג נכלל בשפה? האם אפשר לתרגם טקסט בצורה מדוייקת, או תרגום חפשי בלבד? מה מרויחים מידע של שפות נוספות? ואיך שפות משפיעות - מושפעות של התרבות.
המלצות אחרונות בנושא לימוד תנ"ך