רו"ח ומבקרת מערכות מידע צעירה, עם ניסיון בהוראה: יסודי, תיכון וסטודנטים. שיטת ההוראה שלי היא קודם כל להבין את הקושי של התלמיד, ללמוד את החומר הנדרש (למרות הידע שלי) ולהעביר את חומר הלימוד לתלמיד בצורה הכי מתאימה לו. זה בעצם אומר "לפרק" את החומר ו"לבנות" אותו מחדש לפי מידות התלמיד. הלימוד מתבצע, לפי שיטתי, גם מעבר לשעות השיעור הפרטי. משמעות הדבר היא חזרה ושינון גם לאחר השיעור ובין השיעורים- על ידי כרטיסיות, משפטים לשינון, חומרי קריאה ומשחק (בהתאם לצורך והגיל) ולימוד החומר בצורה מהנה. חזרה , שינון והתמדה היא המתכון להצלחה. זכרו- אי אפשר ללמוד מה שלא אוהבים ויודעים, השיטה היא לאהוב את מה שלומדים ולהנות מהחומר, ופה אני נכנסת לתמונה :) מחכה לכם!! הערה חשובה- מלמדת בנים רק עד גיל 15.
מדהימה יכולת טובה של הסברה אנושית מאוד אין אפשרות לא להבין את החומר איתה
חוות דעת