תגובות אחרונות בנושא לימוד כימיה - 3 יח"ל
בדף זה מוצגות תגובות והמלצות תלמידים על שיעורי כימיה - 3 יח"ל.
תוכלו להעזר בתגובות אלו כדי למצוא מורה מתאים עבורכם ללימוד כימיה - 3 יח"ל.
בדף זה מוצגות תגובות והמלצות תלמידים על שיעורי כימיה - 3 יח"ל.
תוכלו להעזר בתגובות אלו כדי למצוא מורה מתאים עבורכם ללימוד כימיה - 3 יח"ל.
מורה מקצועית ברמה גבוהה .בקיאה מאוד בחומר יש לה שיטה מדהימה
וואו מורה ממש ממש טובה, קיבלתי עליה המלצה מהמורה שלי לכימיה, ואני חייבת לציין שפשוט הרגשתי שיפור מטורף אחרי כל שיעור!
דניאל מורה מצויין, מסביר את החומר בצורה מעניינת וברורה, מאוד סבלן ועונה על כל שאלה בצורה מובנת, שבאמת עוזרת להבין את החומר. עזר לי מאוד ואני ממליצה עליו בחום!!! באמת שאין עליו!
פ ס י כ י!
מורה מומלצת מאוד, פשוט תותחית אמיתית! יש סיבה שקיבלתי עליה המלצה רותחת מהמורה שלי בבית ספר, ואני ככ שמחה שיצא לי להכיר אותך!! :) :)
מורה מעולה!
היה שיעור מדהים! ברור ומקצועי, תודה רבה :)
מורה מדהימה! מסבירה את החומר ככ ברור, ותמיד מאפשרת לי לשאול כל שאלה עד שאני מבינה את החומר! והכי חשוב, זמינה אחרי השיעור אם אני נתקעת בתרגיל כזה או אחר
מורה מדהים, מסביר את החומר בגובה העיניים. מומלץ ביותר!
מורה מדהימה! לימדה את הבת שלי במשך השנה חשבון ומדעים. מאוד נעימה, והבת שלי לא הייתה מוכנה ללמוד עם אף מורה אחרת אחרי שהכירה את עדן :)
מורה מדהימה!
מורה ממש נחמדה ומקצועית, המורה שלי לכימיה המליץ לי עליה והיא באמת יודעת ללמד בצורה ככ טובה וברורה!
עדי מסבירה מעולה, מביאה איתה המון ותק וניסיון.. ופשוט אפשר להרגיש ברגע שלומדים עם מקצוענית! היה לי חשוב מאוד, לא לבזבז את הזמן עם מורה שלא מספיק מנוסה -- וזה ממש לא היה המקרה כאן :)
מורה מעולה! הילה ידעה להסביר לי את החומר מצד אחד, אבל מצד שני גם אפשרה לי אחכ להגיע ולפתור בכוחות עצמי. שזה היה לי מאוד חשוב..
עינב מורה ככ מקסימה :) למדנו יחד לבגרות בכימיה, היא ידעה ברגע לזהות איפה היה הפער שלי, ולמה לא הצלחתי לפתור תרגילים.. ממש ממש עזרת לי, אין עלייך עינבי!
שרון מורה מעולה! למדנו יחד לבגרות בכימיה וביולוגיה, תוך חודשיים כבר השלמתי את החומר של כלל השנה!! פשוט היה כיף להבין סוף סוף חומר שהיה נראה לי ככ מסובך בכיתה
מורה מקסימה! יודעת ללמד בצורה ככ ברורה ונעימה :)
מורה מדהימה!
מורה תותח! פשוט מקצוען אמיתי, מומלץ מאוד למי שעוד לא מכיר את יואל.. הוא עושה לי ל2 חברות שלי הכנה מעולה לבגרות במתמטיקה כימיה ולשון!
היה לי ממש קשיים לקראת בגרות במיוחד מה קורונה … הייתי על שפת יאוש הצלת אותי ממש!
מורה נחמדה מקצועית ומנוסה. לבונה מלווה אותנו במשך שנתיים, כמעט בכל מקצוע אפשרי. מאחל המון בהצלחה, מגיעה למורה מדהימה שכמוך!
מורה מעולה, מקצועי, אדיב נחמד ויודע את החומר מצוין. בתי מרוצה מאוד תודה
מורה מעולה , בקיא מאוד בחומר , סבלני ודואג שהבין כל נושא שעברנו עליו
המגמה שהרחבתי בכיתה י' הייתה כימיה וממש התקשיתי להבין את החומר. באמצע שנה, הסבירו לנו על "נחשון" ונרשמתי. ארתור היה המורה שלי והוא עזר לי מאוד. בזכותו הצלחתי להגיע לציון 96 במתכונת (עד אז לא הצלחתי לעבור את ה90). השיעורים אתו מעניינים ומצחיקים. כשלא הבנתי את השאלה במלואה, הוא לא הפסיק לנסות להסביר לי שוב ושוב, עד שהבנתי. אני שמחה שבחרתי בכימיה וכל זה בזכותו. בקיצור, עם ארתור אתם תצליחו (:
מורה מעולה ! במשך 9 שיעורים ההספיק להעביר לי חומר של שנתיים מעביר את השיעור בצורה הכי טובה ונוחה. הקפיץ את רמת ההבנה שלי בכימיה פלאות.. ממליצה עליו בחום !!
אחרי שיעור ראשון עם עידן אין ספק שאמשיך לקבוע שיעורים, אני בכיוון הנכון :)
גיל מורה מוצלח מאוד בעל ידע רחב . הגיע מוכן לשיעור והיה זמין כל הזמן מומלץ מאוד
המורה עידן גדנסקי,לימד אותי כימיה כ5 חודשים לפני הבגרות שלי ביא. לפני שהגעתי אליו הציונים שלי לא היו הכי גבוהים,אך חודש אחרי שהייתי אצל עידן הציונים שלי קפצו לאזור ה90. עידן הוא מורה קשוב,אינטנסיבי,קשוח כשצריך,יודע להעיר כדי שהתלמיד יישתפר לפעם הבא ומעביר את השיעור בצורה כיפית,חלקה ונעימה. אם אתם מחפשים מורה טוב לכימיה שיביא אותך או את הילד/ה שלך להישגים גבוהים כמו שצריך,קחו את עידן ולא תצטערו!
מורה ברמה גבוהה מאוד! הכין אותי לבגרות תוך 4 שיעורים, אווירה טובה, נותן תחושת ביטחון, ממליצה מאוד!
מורה מדהים,אישיות נעימה ויוצאת דופן, עשה מאמץ גדול לתת שיעור בהתראה קצרה. שני שיעורים הספיקו להדביק פער שנוצר מעומס לימודים. לאחר השיעור ברר אם יש קושי וביקש עידכון בתוצאות המבחן. אמשיך להגיע לדימיטרי גם במקצועות אחרים , שיטת הלימוד ממוקדת עניינית ואפילו כייפית.