אני מאמינה בגישה לימודית שכוללת שיח מההתחלה, מבוססת על תקשורת והפיכת השפה המדוברת לפחות מאיימת ויותר מזמינה, משלבת אודיו, קטעי קריאה, תרגול כתיבה וגם סרטים! למידה חווייתית שמביאה תוצאות. בעלת ניסיון רב בתלמידי יסודי וחטיבת ביניים, לימדתי בסאמר סקול בקיימברידג׳׳ אנגלית לילדים מכל העולם!
חוות דעת