תהליך פתרון התרגיל במספרים מכוונים כשזה נוגע לכפל וחילוק דומה מאוד לתהליך שאנו עושים כשאנחנו צריכים לחבר או להחסיר מספרים מכוונים, רק שבכפל וחילוק מספרים מכוונים, אנחנו צריכים גם להכיר את לוח הכפל והחילוק שלמדנו ביסודי.
אז ראשית, לפני שאנחנו כופלים, אנחנו רוצים לפשט לנו את התרגיל ואנחנו עושים את זה באותה צורה שלמדנו בחיבור וחיסור מספרים מכוונים - על ידי איחוד סימנים:
לדוגמה
\((+10)\cdot(-5)\cdot(-3)\cdot(-6)\cdot(+8)=\)
\((-50)\cdot(-3)\cdot(-6)\cdot(+8)=\)
\((+150)\cdot(-6)\cdot(+8)=\)
\((-900)\cdot(+8)=-7200\)
\((-5):(+5)=-1\) / \({(-5)\over(+5)}=-1\)
\((+5):(-5)=-1\) / \({(+5)\over(-5)}=-1\)
לדוגמה
\((+100):(-2):(-2):(-5):(-2.5)=\)
\((-50):(-2):(-5):(-2.5)=\)
\((+25):(-5):(-2.5)=\)
\((-5):(-2.5)=+2\)