שלום, אני דב. בוגר קורס התכנות של ממר"ם ובעל 14 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה. לאורך השנים עבדתי כמפתח בכיר וכראש צוות, ובמסגרת התפקיד ליוויתי והכשרתי מפתחים בתחילת דרכם. אני מאמין שלמידה טובה מתחילה בהבנה אמיתית של החומר ולא בשינון. לכן חשוב לי להסביר את ההיגיון שמאחורי הדברים, להתאים את קצב הלימוד לכל תלמיד וליצור אווירה נעימה שבה אפשר לשאול כל שאלה. השיעורים מתאימים לתלמידי מדעי המחשב והנדסת תוכנה, להכנה לבגרות, לחיזוק במהלך השנה וגם למי שרוצה ללמוד תכנות מהיסוד. אשמח לעזור לכם להגיע ליעדים שלכם.
חוות דעת