סבלנית וקשובה לצרכי התלמיד. מאוד חשוב לי ליצור סביבת למידה נוחה, נעימה המובילה להישגים מופלאים.
מקסימה, מאוד ממליצה!! נעימה וסבלנית תודה רבה (:
מדהימה וסבלנית, בזכותה עברתי את הבגרות, תוך כדי עומס אדיר!!!
חוות דעת