דלג על הניווט

איך לנתח את מספר הצפיות ולהגדיל את מספר הפניות?

לפני כחודשיים וחצי הוספנו לשונית חדשה בשם "כמות חשיפות" לפרופיל מורה פרטי ולפרופיל מאמן.

מספר צפיות

 

במאמר זה נעזור לכם לנתח את נתוני הצפייה בפרופיל שלכם ונמליץ לכם על ביצוע מספר פעולות שתעזרנה לכם להגדיל את מספר הפניות.

 

המעקב אחר מספר החשיפות מחולק לשני פרמטרים: מספר צפיות בפרופיל ומספר חשיפות של פרטי ההתקשרות.

מספר נמוך של חשיפות פרופיל:

  1. הפרופיל נמצא במיקום נמוך בתוצאות החיפוש – תוצאות החיפוש באתר מסודרות בין היתר עפ"י זמן עדכון אחרון. בפרופיל יש כפתור להקפצת הפרופיל לראש תוצאות החיפוש. חשוב מאוד להקפיץ את הפרופיל כמה פעמים ביום, אחרת הפרופיל שלכם ידורג נמוך.
  2. אין מספיק מקצועות בפרופיל – חשוב לעבור מדי פעם על הרשימה המלאה של מקצועות הלימוד ולעדכן את הפרופיל שלכם. ככל שתוסיפו יותר מקצועות, תגדילו את החיפושים שבהם הפרופיל שלכם יופיע.
  3. אין מספיק ערי לימוד בפרופיל – החיפוש באתר בנוי בצורה שבה ניתן לחפש מורה פרטי לפי עיר בלבד ללא אזור ולכןחשוב להוסיף כמה שיותר ערי לימוד לפרופיל שלכם.
  4. משפט מפתח לא רלוונטי – משפט המפתח הינו התיאור שמופיע בתוצאות החיפוש ולכן חשוב מאוד לרשום משפט קצת שכולל את הפרטים החשובים והתיאור המיטבי שלכם. פעמים רבות, ההחלטה אם לצפות בפרופיל המלא מתוך תוצאות החיפוש מתבצעת עפ"י משפט המפתח.
  5. שיתוף נמוך בפייסבוק – לפייסבוק פוטנציאל פרסום עצום. שתפו את הפרופיל שלכם בפייסבוק ובקשו מחברים שלכם לשתף גם. בנוסף, לאתר יש קבוצה בפייסבוק שבה ניתן לפרסם מורים פרטיים ובקשות לשיעורים פרטיים. ודאו שאתם רשומים לקבוצה ושאתם מקבלים התראות: קישור לקבוצה בפייסבוק.

אחוז נמוך של חשיפת פרטי התקשרות

  1. תיאור כללי לא מיטבי – לאחר שהמחפש כבר נכנס לפרופיל שלכם, הוא מצפה לקבל את מירב האינפורמציה עליכם לפני שיחליט האם ליצור אתכם קשר. חשוב שהתיאור יהיה מפורט ויכלול את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים אודותיכם: גישת הוראה, נסיון קודם, הצלחות בעבר וכו'.
  2. אין מספיק המלצות של תלמידים קודמים – בקשו מתלמידים קודמים שלכם לכתוב המלצה. חשוב שההמלצה תכלול סיבות רלוונטיות להעסקתכם כמורה פרטי או מאמן.

יש לכם הצעות נוספות או הערות?

נשמח אם תוסיפו ב- wallהתגובות של המאמר או בעמוד שלנו בפייסבוק.

שיהיה לכולנו לימוד נעים ובהצלחה!!