מאמן אישי ליאור ורדי

תמונה:  מאמן אישי ליאור ורדי
שם פרטי:  ליאור
שם משפחה:  ורדי
מין:  זכר
שנת לידה:  1990
אזור מגורים:  תל אביב-יפו
משפט מפתח:  שיעורי תנועה והעמקה לאומנויות לחימה, אימונים ייחודיים להגנה גופנית מפציעות ופיתוח יכולות גופניות. לאלו הרוצים להתמקצע
תיאור כללי:  באמצעות שילוב מיוחד של אומנויות לחימה, מובמנט, ועולמות מדעיים של אימון גופני - אוכל לקחת אתכם למחוזות חדשים מבחינת הבנה ויכולת. “אני מאמין שהתוצאות הטובות ביותר מגיעות משילוב. הפיזי והמנטלי. אומנות ולחימה. חיזוק ותחזוקה. כושר ותנועה. שיקום ואימון. וכך הלאה."
תחומים: 
מדריך אומנויות לחימה - הגנה עצמית, קונג פו, קרב מגע, שונות
מאמן כושר אישי - שיקום פציעות
אזור לימוד: 
חולון - בת ים, תל אביב-יפו
ערי לימוד: 
תל אביב -יפו, חולון
משך האימון:  60 דקות
הדרכת קבוצות:  הכל כולל קבוצות גדולות
תיאור הדרכת קבוצות:  לאחר ניסיון של שנים בהדרכת קבוצות לאומנות לחימה, קיום סדנאות הגנה עצמית, הדרכות והרצאות, הוראה למדריכי חדר כושר, קבוצות שיעורי מוביליטי ב-ZOOM ועוד - כיום אני יכול לחלוק את הידע גם עם קבוצות נוספות!
תגובות: 
5
19/11/2018, ערן, 55
מעל 10
ליאור הינו מאמן בעל איכויות יוצאות דופן. עדות לכך הינה העובדה שהשראתו מלווה אותי ביומיום והרבה מעבר לאימונים. מזה כשנתיים, אני מופתע מחדש בכול אימון מהמקצועיות והידע האינסופי של ליאור. מעבר לכך, ליאור גם ניחן ביכולת לחלוק ולהעביר בסבלנות ובהתמדה את ידיעותיו, תוך עידוד, איתגור ודחיפת המתאמן ללמוד ולהשתפר. להתאמן אצל ליאור היא המתנה הכי טובה שאדם יכול לתת לעצמו. מומלץ בחום.
5
04/11/2018, ‪Mandi, 38
מעל 10
אני רוצה להמליץ בחום על המאמן האישי שלי ליאור ורדי. יש לו ידע עצום באנטומיה ופיזיולוגיה והמון נסיון. הוא יכול לתפור אימונים אישיים על פי הצרכים שלך ולקדם אותך קדימה גם אם אתם רק בתחילת הדרך וגם אם אתם מתאמנים שנים אבל מרגישים תקועים.
5
01/11/2018, Raz, 36
8
מקצוען אמיתי! מעבר לידע הנרחב של ליאור בכל מה שקשור לכושר גופני, אומנויות לחימה ואנטומיה, ליאור יודע להעביר את השיעורים בצורה כריזמטית ומעניינת. במהלך החודשיים האחרונים נפגשנו לאימון פעם בשבוע ואני כבר מרגיש את השינוי ברמה הפיזית והמנטאלית. מאוד מאוד מאוד מומלץ!
5
12/03/2018, תולי, 44
מעל 10
ממליצה בחום על ליאור. אני עוסקת בפעילות גופנית באופן קבוע במשך שנים וליאור עזר לי לצאת מאזור הנוחות שלי, לפתח מיומנויות וטכניקות חדשות, לשפר את התנועה ולחזק את הגוף והסיבולת. הוא מאמן קשוב שמתאים את האימון לצרכים האישיים של המתאמן ובנוסף יש לו הבנה עמוקה בפיזיולוגיה של הגוף שעזרה לי כמה וכמה פעמים בהחלמה מפציעות. ממליצה בחום רב!!!
5
11/03/2018, ניר, 42
מעל 10
המאמן האישי הכי מקצועי שיש ולפני הכל בן אדם, מתאמן אצלו שנים, ליאור סייע לי לשקם רגל פצועה ולאחר מכן לחזור לכושר. ממליץ בחום!