9 טעויות שמורים פרטיים עושים בפרסום באתר - לימוד נעים דלג על הניווט

9 טעויות שמורים פרטיים עושים בפרסום באתר

יצירת פרופיל מורה פרטי ופרסומו באתר לא מבטיחים לכם פניות מתלמידים.

טעויות שמורים פרטיים עושים בפרסוםכדי למקסם את מספר הפניות, חשוב להימנע מכמה טעויות קריטיות שחוזרות אצל מורים רבים.

מהן הטעויות הכי משמעותיות שמורים פרטיים עושים?

 

1. לא משקיעים ביצירת הפרופיל

לא סתם אומרים ש"אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני" - פרופיל המורה הוא הרושם הראשוני שאתם משאירים על המחפש. זהו כרטיס הביקור שלכם.
יכול להיות שאתם מורים פרטיים מצויינים - אם הפרופיל שלכם לא ישדר זאת, התלמידים לא יפנו אליכם.
תיאור קצר או חסר יגרום להרבה תלמידים לדלג על הפרופיל שלכם ולפנות למורים פרטיים עם פרופיל יותר מפורט.

 

2. לא מעלים המלצות ותעודות הסמכה

תחשבו על הסיטואציה הבאה: אתם מחפשים מורה פרטי ובתוצאות החיפוש מופיעים 2 מורים - מורה אחד עם תגובות מצויינות של תלמידים, תעודת הוראה ותעודות הצטיינות והמורה השני ללא המלצות ותעודות כלל. למי הייתם פונים?

 

3. לא מעלים תמונת פרופיל

תמונת הפרופיל עוזרת מאוד למחפש להבין מי עומד מאחורי הפרופיל. שימו לב לנתון המדהים הבא: פרופיל עם תמונה מקבל עד פי 5 יותר פניות!
חשוב מאוד שהתמונה תשדר רצינות ומקצועיות. לא מומלץ להעלות תמונות ממסיבות או תמונות מצחיקות.

 

4. לא מוכנים להשקיע כדי לקבל יותר פניות

הרבה מורים לא עושים ניתוח כלכלי של כדאיות הקידום בתוצאות החיפוש. החישוב צריך להיות מאוד פשוט: כמה אני משלם על הקידום מול כמה אני מרוויח משיעורים פרטיים בזכות הקידום.
אם ההכנסה משיעורים גבוהה מההשקעה על הפירסום - אין סיבה לא להשקיע בקידום. העקרון הזה נכון בכל עסק והוא נכון גם עבור מורים פרטיים.
מידע נוסף ניתן למצוא כאן: קידום פרופיל באתר.

 

5. מוסיפים פרטים לא רלוונטיים

לאחרונה נתקלתי בלא מעט מורים שמעלים פרטים שלא קשורים להוראה פרטית. כתוצאה מכך, התיאור הכללי בפרופיל ארוך מדי והפרטים החשובים באמת נבלעים.

 

6. לא בודקים מחירים

התלמידים עושים סקר שוק לפני בחירת המורה ולמחיר השיעור יש חשיבות גבוהה מאוד. חשוב מאוד לבדוק מה המחיר הממוצע בשוק. אם אתם לוקחים יותר, הפרופיל שלכם צריך להצדיק את זה. לדוגמא: פרופיל מורה של דוקטור למדעים עם תיאור מפורט של הניסיון בהעברת שיעורים פרטיים במתמטיקה, פירוט גישת ההוראה, תגובות תלמידים ותעודות הסמכה, יכול לכלול מחיר גבוה יותר מהממוצע בשוק.

 

7. לא מעדכנים פרופיל בשוטף

השוק של השיעורים הפרטיים מאוד דינמי. יש שינויים תכופים של היצע וביקוש ולכן כדאי לעקוב כל הזמן אחר ביצועי הפרופיל ולהגיב בהתאם. לדוגמא: בחודשים שבהם הביקוש למקצוע מסויים יותר נמוך, ניתן להציע הנחה כדי למשוך לקוחות.
בנוסף, בגלל שבחיפוש מוצג משפט קצר ולא ניתן לרשום הרבה פרטים - מומלץ לעשות שינויים בניסוח ולראות מה היתה ההשפעה על נתוני הצפיה בפרופיל.

 

8. לא משתמשים ברשת החברתית

הרבה הורים ותלמידים משתמשים ברשת הפייסבוק לחיפוש מורה. בנוסף, יש סיכוי טוב שבמעגל החברים שלכם יש כאלו שמחפשים מורה פרטי. לכן, מומלץ אחת לתקופה לשתף את הפרופיל שלכם בפייסבוק ולבקש מהחברים שלכם להפיץ הלאה - ראינו הרבה מקרים שהשיתופים הללו הובילו לסגירת שיעורים, בחלק מהמקרים לטווח ארוך.

 

9. מתייאשים מהר כשאין תוצאות

אף אחד לא מבטיח שהתוצאות תגענה מהר. ראינו בהרבה מקרים שרק לאחר כמה ניסיונות והתאמות הפניות החלו להגיע.

חשוב מאוד לא להתייאש - אם אתם מאמינים בעצמכם, תמשיכו לעדכן ולהוסיף פרטים. לאתר יש חשיפה עצומה לתלמידים ואלפי מורים מקבלים פניות על בסיס קבוע.

 

מאמרים נוספים בבלוג השיעורים הפרטיים של לימוד נעים